Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-19, 09:04   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: innetider for tenåringer

Vi har ikke faste tider. Jeg pleier be storebror komme hjem når de andre går. Det er gjerne 2130-2200 nå i vårhalvåret. Vi er ofte enige om at dersom han ikke er hjemme til 2130 skal han sende en melding, så vi vet at alt er ok.
Dersom han er hjemme hos noen og det er helg, kan den godt bli 23-24 før han kommer hjem, men da må jeg vite hvor han er og han må sende melding underveis og forklare at de ikke har avsluttet (dersom det ikke er forhåndsavtalt).

Storebror er veldig grei og gir alltid lyd på melding, har ingen grunn til ikke å stole på ham, så det er derfor det er såpass fritt. Man skal ikke se bort fra at jeg må være strengere med nestemann.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat