Vis enkelt innlegg
Gammel 08-06-21, 09:32   #2
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sammenheng mellom antall klikk og personer på visning?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Annonsestatistikk på finn.no kan være avhengighetsskapende, har jeg innsett. Er det mulig å oversette disse tallene til antall personer på visning? Leiligheten vår er til salgs, på et lite tettsted. Litt over 1000 klikk på annonsen, åtte har den som favoritt, 16 har lastet ned salgsoppgave og tre vurderer å gå på visning i morgen. Hvilke erfaringer har du? Kan man si noe som helst utfra dette?

#harikkeneglerigjen

Akkurat det samme lurte jeg på for to uker siden. Men jeg tror at det er litt vanskelig å oversette de tallene mellom ulike markeder. Altså, at statistikken du har kan brukes til å si noe utfra hva som er vanlig i samme marked, men å sammenligne det med f.eks. Oslo eller om så en annen mindre by blir vanskelig. Har du spurt megler?

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat