Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-20, 21:35   #1
Høst
Ad astra
 
Høst sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.497
Blogginnlegg: 334
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva er «vanlig» pris for husvask/vaskehjelp?

Hjelp! :help:

Vi la ut en annonse på en lokal side hvor vi bor med spørsmål om det var noen som påtok seg husvask (sånn type annenhver uke) i nærområdet. Vi bor såpass langt unna firma at det ikke er aktuelt å benytte disse.

Nå er det en som har svart, og som er interessert, men hen spør hva betalingen er. Jeg tenkte vel egentlig at jeg skulle få svar fra noen som kanskje allerede vasket hus, og som hadde en pris for det, så dette hadde jeg ikke tenkt helt gjennom! :O

Så - hva er vanlig/grei pris for vask av gulv/støvsuging annenhver uke, samt kanskje vindusvask en gang iblant? 165 kvm enebolig, 10 år gammel, glatte flater, en del møbler rundt omkring....?

__________________
Høst(Vesla 2002, Junior 2010, Knøttet 2015)

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat