Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-17, 18:55   #1
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[Sykkel]*Hjelp til å velge rett modell

Jeg ønsker meg en ny sykkel og siden jeg snart fyller 39 år har jeg bestemt meg for at det er en ypperlig anledning for slikt. Jeg har tidligere hatt offroad-modeller, men både rygg og skuldre/nakke sliter med sittestillingen. Jeg er dessuten en mer avslappet type som liker å cruise rundt heller enn å bryte lydmuren.

Jeg er egentlig på jakt etter en kaféracer, ala det danskene har så god greie på.
Type denne:


Jeg ønsker meg dog flere gir enn tre, kanskje seks? Jeg skal stort sett farte rundt i byen. Noen som har noen gode typer å anbefale? Ikke med elmotor.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat