Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-15, 13:50   #1056
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Xian og Madicken: Veldig fine kjoler! Bruker dere de kjolene på jobb? Jeg sliter med å få brukt kjoler som jeg ikke kan bruke på jobb.

Den blå med de hvite sommerfuglene (som foreløpig er min eneste Closet-kjole), er ikke en hverdagskjole for meg. Den er kjøpt med tanke på to konfirmasjoner (orker ikke ta med bunad på fly), og ellers våren/sommeren/høstens (eventuelle [1]) festlige anledninger. Men samtidig er den ikke mer pyntet enn at jeg fint kunne hatt den hvis jeg skulle ut og spise på restaurant.

Jeg kan ellers godt se at Closet-kjolene kan bli litt korte for mange, for den går godt over kneet på meg, som er 163 cm.

[1] Skal si det har tørket inn, etter årevis med 30-årsdager, bryllup og 40 årsdager.

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv