Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 11:59   #12
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Jeg har akkurat bygd hus, dvs halvpart av en tomannsbolig. Den er ca 120 kvm og jeg har tre soverom, to bad og loftstue. Siden jeg bygde selv, så kunne jeg gjør noen endringer på planløsningen underveis, og jeg valgte blant annet å kutte ned på antall soverom (de var opprinnelig 2 soverom nede og 2 oppe), så jeg fjernet det ene nede slik at jeg fikk større stue/kjøkken. Og fikk da plass til et ganske stort kjøkken. Jeg flyttet også varandadøra og satte inn større loftsvindu.

Jeg er alene med to barn som bor hos meg annenhver uke, så det er mer enn stort nok for oss. Har stor hage som må opparbeides, så det blir nok å gjøre framover, og jeg kunne helt sikkert bodd her med en mann også, men det har jeg ikke. Ungene vokser jo fort opp, så det kan jo være jeg kommer til å flytte til noe mindre etter hvert, men jeg synes det er deilig med litt plass. Og ikke minst, veldig deilig med noe som er nytt og hvor jeg har kunne velge løsninger selv.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat