Vis enkelt innlegg
Gammel 26-04-17, 10:50   #7
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Tja, si det. Vi har 210 kvm boareal, og leier ut 70 av disse kvadratmeterne. Det skulle vel tilsi at vi bor på 140 kvm. Vi har to barn, og merker at eldstemann (snart 12 år) begynner å ta plass. Så vi planlegger å ta over utleiedelen også. Vi ville jo klart oss på mindre plass, men jeg kjenner at jeg trenger muligheten til å kunne trekke meg tilbake og få være i fred av og til, og da er det godt å ha litt plass.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat