Vis enkelt innlegg
Gammel 23-06-15, 23:33   #248
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sliter dere med å finne mat alle liker?

Middager er definitivt en issue her også. Jeg planlegger, handler og lager mesteparten av maten. De to andre klager (mannen klager ikke mye altså, men LilleVenn gjør..).

LilleVenn har hatt et trøblete forhodl til mat helt fra fødselen av. Hun er ikke ekstremt kresen, men spiser i perioder veldig lite. Hun er en sånn som på det verste kan gå dagevis uten mat og i dårlige perioder heller blir helt slakk enn å spise noe hun ikke liker

I gode perioder er hun helt med på å spise mat som er 'grei nok', mens i dårlige perioder må vi rett og slett bare la henne spise de få tingene hun orker. Det er ganske ille når skolen foreslår å sende med henne loff med sjokoladepålegg for at hun i det minste skal få i seg noe

Jeg tilrettelegger altså, men prøver selvsagt å få henne til å smake på nye ting. I perioder 'tvangsforer' jeg henne, med da selvsagt med mat hun liker.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat