Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-12, 13:08   #44
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å skaffe seg hund

Vår hund trenger visst ikke vask så ofte, muligens grunnet den meget korte pelsen? I alle fall, hun løper jo ikke direkte i gjørme heller da, vi går heller langs vei og grussti. Vi pleier altså ikke gå ut i skogen utenfor sti og vasse i gjørme, da må hun selvsagt vaskes. Men rengjøring av hunden (utover det hun fikser selv) er ikke noe vi gjør ukentlig akkurat.

Og nå er det helg. Ok, jeg fikk sove til klokken 6. Det var ikke hunden sin feil Hun lå i gangen og sov seg gjennom at jeg badet begge ungene og fikk være med opp når vi var ferdige. Så spiste vi frokost, og jeg gikk i dusjen. Deretter tok jeg med eg hunden og hentet avisen, så hun fikk skvette fra seg. Da var klokken passert ni. Ja, hun hadde nok fint holdt lenger om vi alle fikk sove lenger, men nå har vi nå altså små barn som er de som styrer når vi står opp. Hunden er meget tilpassningsdyktig. Vi kommer til å ta henne en liten tur ut igjen nå snart, siden vi skal reise fra henne i noen timer. Deretter får hun seg en runde med mannen når ungene er i seng i kveld. Det er nok for henne. Hun er en bedagelig hund da, det hadde nok ikke vært nok for en flat. Men vi har en pinscher vi, og hun er fornøyd med det sånn.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat