Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-24, 16:39   #46
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.621
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #18

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Min fikk også varsel når hun var borte en dag de hadde prøve, hun hadde null annet fravær det året. Skolen sa det kom automatisk hvis de gikk glipp av vurderinger. Hun tok igjen prøven uken etter, så det skjedde ikke noe mer - men jeg er enig at det var litt voldsomt, på oss virket det som det var en stor greie, men det var jo null stress.

Litt som da jeg varslet NAV om at jeg hadde fått kontantstøtte en måned lenger enn jeg skulle (ungen hadde begynt i bhg, noe jeg hadde varslet fra om flere ganger), og lurte på hvordan jeg skulle betale det tilbake. Fikk svar per brev med beskjed om at jeg hadde mottatt støtte jeg ikke hadde krav på, og måtte betale det tilbake omgående, hvis ikke kom jeg til å bli politianmeldt for trygdesvindel. Da jeg ringte og sa fra med UTE-stemme fikk jeg en tørr beklagelse og beskjed om at dette var et standardbrev som ble sendt ut til alle som hadde fått støtte de ikke hadde krav på, uansett hvem sin feil det var.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat