Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-13, 17:00   #112
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å formulere en invitasjon!

Jeg ser nok at jeg formulerte det litt dumt i HI, for dette var ikke for å løse eksisterende problemer ol., men for å faktisk ha en bedre anelse om hvem/hva/hvor og gjøre noe hyggelig. Og så blir kanskje terskelen lavere hvisomatte dersomatte senere. Jeg skulle vel heller ikke skrevet "mammatreff", for det er jeg veldig enig i at klinger dårlig (og det står overhode ikke noe sånt i invitasjonen). Det var egentlig for å illustrere at det i denne omgang kun er mammaer som er invitert. Så kan man jo mene mangt om det, men det er altså ikke min avgjørelse. Uten at jeg har tatt noe av det som er skrevet her stort personlig, kun ment som å oppklare. Hvor/når "jenteskravling" og andre skravlebegreper dukket opp, har jeg ikke fått med meg, men det er heller ikke formulert på den invitasjonen jeg sendte ut i dag. Igjen, jeg bare poengterer det. Så jeg forhåpentligvis ikke misforstås.

Når det gjelder de som ikke liker slike settinger overhode tenker jeg at det må være helt greit, samtidig som de som ønsker det må kunne invitere/ta initiativ. Kom den som vil, la være hvis det er gørr. Så sant det altså ikke er en spesiell/viktig agenda ALLE foresatte bør få med seg.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat