Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-20, 12:54   #151
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øvelseskjøring - hvor viktig er manuelt gir?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.


Kan ikke se at elbiler har blitt mer vanlig i mitt miljø på den tida som har gått siden tråden startet. Varebiler med firehjulstrekk går fremdeles på diesel, og jeg tror ikke jeg har sett en eneste el-hjemmetjenestebil heller.

Klassequizen i Rogaland hadde følgende spørsmål forrige uke: Hvilket bilmerke var det mest solgte i Norge i 2019? Svaret var Tesla. Da ble til og med jeg sjokkert, og jeg bor i Tesla-land. (Har ikke Tesla selv, da. Derimot en Kia E-Niro som jeg elsker og som kjører lenger enn en Tesla. Og koster det halve. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat