Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-07, 22:01   #11
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Perfekte gaver til barn 3-4 år

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Det hørtes kjempekjekt ut, men jeg er rimelig sikker på at min treåring hadde gått rundt og spikret i hele huset om vi ikke hadde gjemt den.

Det har gått aldeles strålende hos oss (og, tror jeg, hos Teofelia). Han fikk med en ganske stor treplate også (det var en tung pakke!) og meget streng beskjed om at den platen alltid skulle være under når han snekret, og selvsagt at det bare var lov til å snekre med plankebitene. Tror det at det er ordentlig, "voksent" verktøy gjør det lettere å godta at det er "voksne" regler for hvordan det skal behandles. (Men det er klart det er forskjell på treåringer, jeg tror ganske sikkert ikke den formaningen ville virke på alle.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat