Vis enkelt innlegg
Gammel 02-04-19, 21:11   #380
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du bakt i dag II

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har visst lovt å bake den suksesskaka til en konfirmasjon jeg også. Jeg har egentlig ikke tenkt å øve, kanskje jeg bør det?

Nei, det trenger du ikke. Jeg ville bare 1: sjekke om jeg syntes den ble god nok til at jeg ville ha den med, med familien som testpanel, og 2: om den var vanskelig å få til. Fasiten var "ja" (enstemmig hos en familie på 5, med svært ulike preferanser) på 1. og "nei" på 2. Så da vet du det. Men klart, man kan jo alltids bake den likevel da, under påskudd av å "øve".

Jeg brukte forresten frø fra vaniljestang i stedet for vaniljesukker i kremen. Ble bra.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv