Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 23:01   #20
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du mange NÆRE venner

Jeg har søstrene mine, 4 stykker, de er veldig nærme og vi kan snakke om alt, tror jeg. I tillegg har jeg 4 svigerinner jeg er veldig glad i, og som jeg har nærmest vokst opp sammen med. Bestevenninna jeg vokste opp sammen med treffer jeg 2-3 ganger i året, men hun kan jeg også snakke med alt som selv om det går måneder mellom hver gang vi møtes. Er dessuten veldig glad i svogerne mine, kan snakke om veldig mye med dem også, faktisk. I tillegg er 16-åringen min i ferd med å bli en ung, fornuftig og grei dame, og vi har et veldig godt og nært forhold, det syns jeg er fint. Men klart, hun får ikke høre alt søstrene mine får høre for å si det slik. Jeg føler meg heldig, selv om jeg ikke helt har klart å holde på venninner utenfor familien etter at jeg ble voksen.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat