Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-17, 17:00   #19
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pakkekalendertips 2017

De årene jeg har gått for pakkekalender, får de alltid åpne hver sin dag. Det blir nok dill-dall uansett, selv om jeg prøver å unngå å kjøpe akkurat det. Nå har jeg to tenåringer, og da kjøper jeg truser, ullsokker, dusjsåpe, litt godis i noen av lukene, flax-lodd, gode skrivesaker, et blad de liker, kinobillett. Det blir selvsagt dyrere med blad, kinobillett og flax-lodd, men de to førstnevnte er ting de ikke får penger til så altfor ofte hos oss, så da er det litt hyggelig å gi det i julekalenderen.

Veobra: Genialt med kakao i kalender! Mine maser alltid om at jeg skal kjøpe slike som de blander med vann selv, men jeg prøver å holde igjen. siden de sluker en 10-pakning på tre dager... Det er i alle fall en kalendergave som får bein å gå på her i huset.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat