Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-12, 22:43   #12
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lunsj til venninnetreff

Takk for alle tips! Tror jeg havner på enten horn(med pizzafyll, pølser eller ost og skinke) med salat eller kyllinglår(coop har tilbud!) med salat og foccaica - men det er kun om jeg finner tid til å lage det uten for mye stress.

Hva med "dessert" da? Det bruker vi ha en stund etter. Tenkte kanskje en lett brownie, for den kan jeg lage kvelden før. Om ikke andre har supre, lette tips?

Det er heldigvis ikke noe press over dette, vi har alltid hatt det vi har hatt tid og lyst til. Vi har egentlig vært ganske flinke, møttes 1 gang i måneden i 10 år(har jeg vært ferdig utdanna i 10 år allerede!?).

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat