Vis enkelt innlegg
Gammel 09-04-09, 20:28   #15
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du motorsykkellappen?

Jeg er ikke på motorsykkeplan i det hele tatt, og synes det er galskap. Nå har det aldri falt meg inn å skulle ta motorsykkel lappen engang, så det er nok derfor jeg synes det. Har ei venninne som tok lappen for noen år siden, men etter hun fikk barn tør hun ikke kjøre sykkel lenger av frykt for at noen kan skje med henne alene. Jeg har også en kamerat som fort kunne mistet livet forrige sommer pga. en katt som sprang ut i veien. Sykkelen var totalvrak, men heldigvis gikk det bra med han som kjørte til tross for at han var forferdelig forslått.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat