Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-21, 22:41   #122
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Har du hørt på Sverresborg Folkemuseum? De har noen lokaler de leier ut. Ellers finnes det diverse foreningshytter/klubbhytter litt ut mot marka, som Døveforeningen (Våddan kanskje, husker ikke helt), Rørosforeningen (Lian), BUL (Lian), Freidighytta (Fjellseter), BSK-hytta (ferista), Seilforeninga (Skansen), Tjønnstuggu (Reppe) ... Men da må man selvsagt pynte selv og ha catering. Skansen Stasjon kan også leies, men der er det ikke plass til så mange. Hørt på Skistua? Lavollen? Vi har hatt jobbfest i et hyggelig lokale bak Vår Frue Kirke en plass, som hører til Trondheim Befalsforening (kun lokale det også, må ha catering).

Vi skal ha det på Rockheim helga etter dere. Vet ikke om det er booket helga før.

Rockheim var lurt! Det skal jeg prøve. Sverresborg kan og gå an. Vi kunne få være på Tavern, men da i 2. etasje uten heis. Jeg tenker litt at jeg må ha et sted med enkel tilkomst sånn i tilfelle mamma og pappa klarer å komme, mamma er veldig dårlig til beins. Lokalet bak Vår frues kirke kjenner jeg til, der har jeg og vært på jobbfest (så nå skjønte jeg hvor du jobber! ). Men vet ikke om det leies ut til privatpersoner, også er det det med tilkomst..

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat