Vis enkelt innlegg
Gammel 23-09-20, 13:52   #996
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ikke?! Det har liksom vært tanken min også, og nå kjenner jeg at den gleden liksom er tatt fra meg her. Det er jo virkelig endel av slike filmer som ene alene blir reddet av at man kan skru hjernen helt av og hvile blikket på et slikt... fruktfat. #ExtractingExtractionFromList

Okei, for å være fair: Det er et par severdige actionscener, (og noen helt vilt brutale, og jeg er ikke særlig sart på slikt), og vår venn Chris kler jo den type kostyme svært godt, det skal han ha.

Men nei. Det holdt ikke ass.

Maverick er ikke aktiv