Vis enkelt innlegg
Gammel 04-02-19, 07:08   #107
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Sukk. Jeg "flyr ikke i strupen" på rine. Jeg skriver at jeg syns det er merkelig å en persons økonomiske status som ett av to hovedkriterium for å la en sak ligge eller ei.

Du syns visst det er helt akseptabelt å omtale meg som en person som ikke er "normalt oppegående, høflige mennesker med sosiale antenner noenlunde intakt". Da tror jeg rett og slett at akkurat denne tråden er over for min del. Det er begrenset hva jeg orker å ta imot av dritt fra fremmede.

Jeg for min del føler absolutt ikke at du flyr i strupen på meg, bare at du svarer slik du litt for ofte gjør, med "goddagmannøkseskaft-svar". Ingen har, så vidt jeg har sett, slengt dritt til deg, men hvis du foretrekker å forlate tråden når du møter motbør på diskusjonsstilen din, så gjerne for meg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat