Vis enkelt innlegg
Gammel 30-01-13, 11:58   #62
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kvinner og deltidsjobbing - igjen

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Det er veldig interessant og gjør i hvertfall meg veldig nysgjerrig. Jeg må straks og med det samme sende en mail til en forsker jeg kjenner som driver med dette.

Jeg mener det var Trond Bjørnenakk (?) på NHH som holdt en forelesning om dette. Hvor de testet ut å øke lønnen for å få flere til å gå i full stilling, da de hadde behov for det. Og resultatet da ble at sykepleierne gikk ned i stilling tilsvarende lønnsøkningen, slik at de endte netto på samme lønn som før.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat