Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-12, 19:01   #6
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enda et streikespørsmål...

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

De tar mer enn gjerne ut personell i administrative stillinger, så om du er f.eks på barnehagekontoret eller lignende ville jeg gjettet at du lå dårlig an om du ikke hadde lyst å streike.

Forbundene samarbeider, så dersom Fagforbundet tar ut barne-og ungdomsarbeiderne i Barnehage A, tar neppe Unio ut sine i samme barnehage. Derimot tar de gjerne ut i Barnehage B, og så Fagforbundet sine være der. På den måten kan man ha tilsynsordning fra 10-14, og FolketTM blir litt mer medgjørlig. Samtidig tar de gjerne enkelt-bydeler først, i hvert fall i de store byene. Men det er bare i første fase, etterhvert tar de rubbel og bit - all over.

Om du vil gi mer opplysninger kan jeg godt si noe om sannsynligheten.


Ja, man kan selvsagt bli tatt ut i streik om man jobber kommunalt., selv om man ikke jobber i barnehage. Men man oppgir jo stedene man tar ut i streik.

Blir forresten absolutt alle tatt ut i streik? Jeg tenker da på det massive streikeuttaket som kommer i fase 3.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat