Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-19, 10:22   #838
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Game of Thrones

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg synes Arya og Gendry-scenen var fin. Hun har vært så langt ute i løpet av serien at det er godt å se henne ha litt menneskelige følelser og reaksjoner igjen.

Jeg elsket i grunn hele episoden og kommer til å se den igjen. Jeg blir sur når jeg leser rundt på diverse steder på nett om folk som synes det var kjedelig og at "ingenting skjedde". Jeg har alltid syntes at de store slag- og actionscenene er mindre interessante enn scener der vi får innblikk i personligheter og relasjoner - så jeg gruer meg mer enn jeg gleder meg til de slagene som må komme nå før alt er over.

Helt enig! Når det er sånne eviglange slagscener sitter jeg bare og tenker "get it over with", det er jo dørgende kjedelig.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg liker at de tar seg god tid til å la alle møtes og minne oss på hvorfor vi elsker/hater dem, før de begynner på kjempeslaget.

Jaaa! Denne episoden var jo bare fantastisk, jeg satt og gruet meg til den var slutt.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat