Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-18, 12:36   #4
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Ballkjole" til 12-åring

Mi gikk i 7. i fjor, da brukte hun en mørkeblå blondekjole fra KappAhl, med et smalt gullbelte i livet. Samme som hun brukte julaften og nyttårsaften. Noe ala denne, bare i mørkeblå. Et kjapt overblikk over mengden da jeg kom for å være med på opprydningen etterpå, sa meg at de aller fleste hadde noe tilsvarende. Den høyeste jenta som hadde kommet lengst i utvikling, og så eldre ut enn de andre, hadde en elegant buksedress. Ei av min datters beste venninner, som også var litt langt framme trendmessig (men ikke i høyde og utvikling) hadde en sporty, tettsittende jerseykjole. Det var vel de som skilte seg mest ut. Ellers gikk det stort sett i vanlige, søte ungjentekjoler fra kjedebutikkene, ala den min datter hadde.

Hvis noen hadde kommet i full askepottstil hadde de skilt seg veldig ut her.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 13-11-18 kl 13:01.
My er ikke aktiv   Svar med sitat