Vis enkelt innlegg
Gammel 18-10-18, 10:16   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lease bil i stedet for å kjøpe, erfaringer?

Jeg tror det har vært et par tråder om det før, hvor det skal en del til før det lønner seg?

Trenger dere egentlig bil i hverdagen? Evt. ha en el-bil og heller benytte dere av nabobil og liknende tjenester når dere trenger noe mer?

(ellers kjenner jeg meg godt igjen i å være drittlei av å eie bil. Jeg virkelig misliker bilen vår. I vår privatbilbruk skulle jeg gjerne bare brukt nabobil og slikt, men ser at det er praktisk for Høvdingen med egen bil i jobben)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat