Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-15, 20:51   #9
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg ønsker tips; cøliaki og barn

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Mega, Obs og Coop Extra har godt utvalg av glutenfritt syns jeg. Jeg har ihvertfall ingen problemer med å få tak i det jeg trenger når jeg er på besøk i Norge.
Jeg har en kokebok som heter "Gøy med glutenfritt" , og den anbefaler jeg gjerne. Masse kjekke oppskrifter på både gjærbakst, kaker, kjeks og muffins.

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Disse knekkebrødene er gode syns jeg.

Supert! Takk

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Oi. Kan det forklare knærene hennes?

Jeg ser at Kiwi her har glutenfritt brød i frysedisken og jeg vet at Wasa har knekkebrød. Vi har brukt de litt i perioder når eldste har prøvd glutenfritt, og de er ikke akkurat favorittknekkebrødene, men de er jo spisendes. Det finnes også gøutenfri pasta og bakemixer på butikken. Jeg har hørt at Svegie har mye mer, så en kjapp tur til Storlien en gang i blant lønner seg sikkert.

Jeg vet ikke om det kan forklare noe av smertene. Får høre på barneklinikken. Sist vi var der fant de jo ut at knærne var betent.

Vi er jo på Storlien for å kjøpe snus innimellom - så det var et godt tips!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat