Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-06, 21:30   #1
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Billetter i skuffen?

Noen som har noen kjekke "billetter i skuffen"?

Fortell, fortell.

Her er de dessverre oppbrukt for denne gang. Har vært på weekendtur til både Warzsawa og København nå i høst.
Det eneste som er på vei inn i min "skuff" er billetter til Oslo på det årlige kick off med jobben. Vi skal på cruise i Oslofjorden med en av hurtigrutene. Gleder meg kjempemasse.

Ellers kunne jeg godt tenkt meg en tur til syden igjen til vinteren/våren. Vi var på Gran Canaria i mars og det var bare kjempedeilig.
Og så har jeg så vidt begynt å tenke på en weekendtur i august neste år, for da har vi 10års bryllupsdag.

Noen andre som har noen spennende reisemål i sikte?

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv