Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-19, 11:10   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger tips til en romantisk gave

Min exmann drakk mye melk, og det mest romantiske han gjorde var at han en gang valgte å ikke drikke opp melken da han spiste kveldsmat, men lot det være igjen en slump til morgenkaffen min.

Det høres ikke så mye ut, men da både avsto han fra noe han ville selv OG viste at han skjønte hvor viktig melk i kaffen var på morgenen for meg.

Så det står på lista over egenskaper min neste kjæreste må ha. Han må aldri drikke opp melken på kvelden hvis han ikke tenker å dra ut for å kjøpe ny. :kravstor:

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat