Vis enkelt innlegg
Gammel 06-06-11, 21:37   #67
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt adgangskrav fra 20. juni

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

Jeg synes dette er veldig greit.
Det med håndarbeid har jeg også sansen for - det har jeg savnet.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Bra. Jeg synes ikke 500 ryktepoeng er for høy grense. Er man litt aktiv, så kan det umulig være så uoppnåelig. Og litt aktiv bør man være for å benytte seg av markedsplassen.

Enig og enig. 500 ryktepoeng er ikke for mye, synes jeg. Jeg er ikke av de som har brukt markedsplassen mest, men noen kjøp har det da blitt. Jeg ser på det som en klar fordel at man har fått dannet seg et visst inntrykk av dem man handler med, så lenge kjøp og salg skjer på eget ansvar. Forumet og forumledelsen kan umulig ta på seg ansvar dersom det skulle oppstå uenighet. Da er det greit at forholdene ligger best mulig til rette for å unngå det. Jo bedre man "kjenner" hverandre, jo tryggere blir det å bruke markedsplassen.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat