Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-20, 18:06   #14
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.755
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt bad, hjelp!

Har lagt flis fordi vi ikke skal bo her lenge, hadde det vært for eget bruk over tid, ville jeg valgt belegg.

Dusje rett på flis er ikke optimalt. Hvertfall viktig med skikkelige fagfolk som er ansvarlige. Vil anbefale ett firma som er ansvarlig for alt, da slipper man å bli kasteball om det blir noe, i etterkant.

Må nok si mitt inntrykk er at fancy-schmancy dusjer og boblebad ofte kan bli et vedlikeholdsproblem senere, og at det ikke blir brukt like mye i hverdagen som man tenkte. Istedet ligger man og skrubber vanndyser med tannbørste.

Tips for vaskerom, vurder skikkelig benkeplate over det hele som maskinene kan stå under, og gjerne en dyp og god utslagsvask, hvor man kan vaske litt større ting. Hvis det ligger til rette for det. Elsket min benk.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat