Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-08, 22:36   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ritz-kake (Snickers-kake)

Jeg har omsider laget denne ..... og ikke spist annet godt i dag siden jeg liksom er på slankern ...... as if, med en sånn kake i kjøleskapet.

Uansett; jeg hadde egentlig trodd at den skulle være enda saltere, og vurderte å skylle peanøttene. Jeg er veldig glad for at jeg IKKE gjorde det.

Men den var veldig god. Mannen som ikke egentlig er noen kakemoms, men som liker salt/søtt-kombinasjonen, var også fornøyd.






Forresten; tusen takk for alle gode tips om å få eggehvitene stive. I dag klarte jeg det lett som en plett takket være tipsene. Litt dumt at jeg prøvde alt på en gang slik at jeg ikke egentlig vet hva av det som gjorde utslaget.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat