Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-23, 12:59   #47
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Å bli kalt søt er visst ikke greit, det var jeg ikke klar over"

Luftslottet seier det veldig bra!

Høst, til det lange innlegget ditt: Eg opplever ikkje at #metoo definerer slibrige kommentarar som overgrep og forminsker overgrepet. Tvert i mot, eg opplever at #metoo tar eit oppgjer med det som i alle år har ligge i ei gråsone mellom overgrep og akseptabel oppførsel.

Det handler om å vere høflige og hyggelege og trygge i profesjonelle relasjoner, om å ikkje blande saman profesjonelt og privat og om å ikkje sette kollegaer i ubehagelege situasjonar.

Og til menn som gjer seg sjølv til offer med å seie "Kan vi ikkje seie nokonting lenger?" tenker eg ein kan svare at ein kan seie og gjere ganske mykje, men ein skal behandle arbeidsfolk som arbeidsfolk og ikkje som kjønnet sitt.

Dette argumentet fekk eg nettopp servert av eit tiåring eg deler heim og gener med, då eg korrigerte adferd. Det er ein sånn ansvarsfråskrivande måte å håndtere kritikk på.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat