Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-22, 13:39   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.023
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sørtoget - hvilevogn

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg pleide å velge komfort vognen for ro. Vet ikke om det fortsatt finnes?

Komfort finnes ikke lenger, men Go Ahead (som er de som operer Sørtoget) har kommet med et nytt tilbud som heter hvile.



Du får jo ikke den stillheten du får i en sovekupe, men ettersom setet er helt individuelt og du kan legge det ganske langt tilbake, så burde det være mulig å få sove. Jeg innbiller meg at prisforskjellen mellom hvile og sovekupe er ganske stor.

Jeg tar gjerne nattog, men da bestiller jeg sovekupe. Da sover jeg, om ikke like godt som hjemme, så i hvert fall tilstrekkelig til å fungere helt normalt dagen etterpå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat