Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-22, 19:03   #7
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.895
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tempur overmadrass - verdt pengene?

Jeg har billigvarianten, Wellpur, fra Jysk. Mener den heter T110 og jeg betalte vel 2500 for den en gang for et års tid siden og det er halv pris. Jeg har revmatisme og sover mye bedre med ordentlig overmadrass. Vi byttet ut en Svane overmadrass som også skulle være bra, men den nye er mye bedre. Mulig Tempur er enda bedre, men jeg synes denne er bra også. Vi har forøvrig en original tempur pute og en Jysk-kopi (av den dyre sorten) og jeg liker Jyskputa bedre, men mulig det er mine preferanser.

Jeg måtte bytte madrassen to ganger på Jysk fordi de to første var mindre enn den skulle være, selv etter noen dager utrullet. Det var en kjent feil og ingen problemer å få ny. Den siste fikk vi gratis levert på døra og den var i orden.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat