Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-18, 21:20   #84
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.016
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Sokker kan fort forsvinne inni vaskemaskina. Så bruk vaskepose. Jeg fant igjen 3 på rømmen for noen uker siden, den ene oppå varmeelementet.

Jeg driver egentlig på over alt. Prøver å få solgt unna det som har litt verdi. Klarer ikke helt å gi det bort.
Er guttas rom som trenger rydding. Dvs pakke bort leker som skal spares på, ergo Lego. Tar vare sånn tid for jeg er så pertentlig og sjekker at alt er der først. Det er oppbygd riktig, men som sagt, må liksom sjekke.

Bretter forresten guttas klær på Kondo måten. Da tok de plutselig mindre plass og det ble mer oversiktlig i skuffene. Dog ikke så mye kjærlighet i brettinga.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat