Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-20, 14:46   #18
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.407
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pakkekalender til min mor

Min mor og jeg har egentlig tett kontakt, men vi snakkes bare max en gang i uken. Litt snap og sms, men ikke daglig. Vi snakker om dette med jevne mellomrom og er skjønt enige i at om vi skulle ringt hver dag, så hadde vi ikke hatt så mye å snakke om. Svigerinnen min snakker hver dag med sin mor, gjerne flere ganger om dagen, og ingen av oss skjønner helt hva de kan ha å snakke om. Så jeg bestemte meg etter sist gang dette emnet kom opp (tilfeldigvis 1. desember) at i år skal jeg ringe mamma hver dag fram til jul som en adventskalender. Uten å egentlig si det. På dag 3 innrømte hun at hun var livredd da hun så at jeg ringte, tre dager på rad har vi ikke snakket på telefonen så hun var bombesikker på at det var dårlige nyheter. I går lo hun da jeg ringte for nå hadde hun skjønt tegninga.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat