Vis enkelt innlegg
Gammel 24-05-20, 13:52   #287
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Vi skal på interrail, vi. Gjennom hele Europa. Jeg og gjengen min med gode sko og solkrem. Kjenne storbypuls og asfaltstøv, høre fremmede språk og lukte nye lukter.
Neida. Tulla. Men det er jo lov å drømme litt?

Jeg drømmer om å gjøre dette hjemmefra. Jeg vil ha fransk dag med croissant og kaffe til frokost. Da skal jeg gå på omvisving (digitalt) i Louvre gå en lang tur på asfalt i sentrum, spise løksuppe og se Asterix med ungene i sofaen hjemme om kvelden.

I Italia blir det avslapping. Sole meg, spise italiensk is og pizza til lunsj. Jeg kan sole meg selv om det regner, banna bein. Rødvin til lunsj og en god bok på stranda, også kjent som det lokale badevannet. Jeg drømmer om en dag i Kroatia. Da blir det pivo lemon, limonade og øl. Fersk fisk og masse grønnsaker. Vi kan gå kveldstur til det lokale badevannet og en dag på solseng. Mulig vi tar en tur til Sarajevo også, litt enklere å bli kjent med byen når vi slipper lang og varm biltur for å komme oss dit. Vi må selvfølgelig forberede resien godt. Hvilke museer kan vi gå på, kjenner vi byens historie godt og hvilken mat er de kjent for. Finnes det restauranter i byen som selger Bosnisk mat må vi dit.

Jeg har veldig lyst til å oppleve ulike land, historier og kulturer også hjemmefra.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat