Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-20, 20:10   #4
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Krever monstera (vindusblad) mye vann?

Takk for svar!

Hm, for mye vann, altså. Men grunnen til at jeg har gitt den mye vann er at jeg ser at bladene begynner å krølle seg i kantene etter noen dager, og med en gang den får vann, så strutter de riktig så fint.

Det er kun helt bittesmå, nye blader nede ved jorda som er gule.

Jeg måtte Google monstera monkey mask, og jeg har en sånn også! Visste at det var en monstera, men har irritert meg over de rare bladene, jeg trodde det var en vanlig. Den står på badet. Lite lys, men den trives som bare det! Den er mye mindre enn den i stua, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat