Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-22, 13:11   #9
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.138
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kroppspositivisme, bare for overvektige?

For meg handler det om å vise frem et bredere bilde av kropper enn de man typisk ser i moteverden og reklamer. Ergo tykkere eller andre kropper med div skavanker. Jeg vet at slanke også kan få (utidige) kommentarer, men når de kan gå og handle på Brandy Mellville eller se tilsvarende daglig på tv, så blir det (som den tjukke personen jeg er, som knapt finner skibukse) likevel litt annerledes.

Når det er sagt, så synes jeg det er for mye kropp. Veldig mye viktigere er hva man kna bruke kroppen til, hva man tenker, sier og hvordan man oppfører seg. Hadde det vært mer fokus på god psykisk helse og trivelig oppførsel, så hadde kanskje også flere vært mer på plass i egen kropp.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat