Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-09, 21:47   #82
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restaurant City - bytte ingredienser anyone?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Takk for tipset. Men skal jeg sparke de jeg har til overs da? Må hvertfall ha en renholder. Men jeg vet jo aldri hvor mange gjester det er i restauranten, er det antall stoler du går etter?

En kokk klarer ikke mer enn 3 gjester (altså fornøyde gjester) så det er greit å ikke ha flere bord enn 3 pr kokk.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg kommer ikke inn nå, er drittlei av at spillet er nede hele tiden. Det var aldri så ille med Farm Town i beta-perioden.

Farm town er fortsatt beta. De har bare kommet litt lengre i oppgraderingene.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hjelp, jeg klarer ikke å tenke. Hvordan får jeg en ansatt til å gå fra en øy til en annen? Jeg har to øyer slik som FoF, og i den ene står én kokk og i den andre står det to. Men det er TRE servitører i den ene øyen og 1 i den andre. Jeg vil ha en av dem til å gå over i den andre båsen, men hva gjør jeg? De nekter jo å være noe annet sted.

Du må legge alle sammen og starte med å putte inn servitører, så ser du hvem som stiller seg der de skal. Så ansetter du kokker til slutt.
Eventuelt så bytter du plass på ovnene, sært men det funker.


Det er masse bilder av optimal bordplassering inne på forumet, veldig mange fine tips der og.
Og man trenger ikke renholder, man kan bare dra toalettene ut og inn av inventory så er de rene.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat