Vis enkelt innlegg
Gammel 08-02-22, 13:42   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.036
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fins smart måte å koordinere mange eksterne kalendere for møtetidspunkt?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

ETT møte som skal passe 20 er helt umulig, etter min erfaring.

Det er min erfaring også, og det jeg forsøkte å formidle til de som kontaktet meg og var veldig vonbråtne over at akkurat "de" var utelatt (selv om de på ingen måte er de mest sentrale i prosjektet).

Vi skal ikke ha så mange møter, men derfor er det desto mer relevant at mange kan møte. Og så kompliseres det hele ved at den ene organisasjonen har fullstendig beslutningsvegring i forhold til å krysse landegrenser under pandemien, og dermed effektivt ødelegger for all langsiktig planlegging.



Dette hørte egentlig hjemme i gruffetråden, ser jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat