Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-23, 12:51   #45
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.536
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerens sandaler

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg har også lyst på Birkenstocks. Kan ikke bruke dem pga. teit tå-fasong; hvis de passer ellers får jeg vondt i tærne pga kanten framme, og for å komme innafor den blir resten av skoen altfor svær.

Min svigermor, som jobbet som fotterapeut, snakket om dette, og var derfor forsiktig med å anbefale Birkenstock og andre fotsengsandaler til sine pasienter. Hun så veldig mange som hadde fått problemer med smerter pga den harde kanten på sandalene, så det er visst et kjent fenomen. Så de bør prøves først ja, så man er sikker på at tærne naturlig havner innenfor. For det gjør de absolutt ikke hos alle. Jeg er heldig der, de passer veldig godt fasongen på min fot, slik at tærne ikke kommer borti kanten noe sted.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat