Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-10, 21:26   #40
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.132
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal dere ha til middag i dag?

De hadde ikke Panang-miks på den butikken mannen handlet på, så jeg improviserte en saus som ble veldig god - jeg noterer så jeg husker det til siden. Jeg stekte masse kyllingstrimler og noen never cashewnøtter og en strimlet paprika jeg fant i masse varm olje, hadde i noen fedd hvitløk, et par skjeer peanøttsmør, en god del av en pose litt gammel "sprø løk" (sånn man har på varme pølser) som jeg fant i skapet, saften av en halv lime, en del karripulver og litegranne cayennepepper. Helte på en boks kokosmelk og lot det putre mens jeg kokte nudler og grønnsaker. Smakte til med noen teskjeer brunt sukker og noe soyasaus på slutten. Det ble veldig godt.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv