Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-24, 08:47   #213
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.288
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2024

Da er det konfirmasjon her i morgen.

Klær til konfirmanten ble funnet i går, etter et styr uten like. Hvor både jeg og assistent på skolen har prøvd. Men i går ettermiddag fant vi endelig skjørt og bluse. Når jeg fikk overbevist ungen om at det trengte ikke være perfekt, men greit nok, og at jeg ga blanke i om det ble brukt bare en gang. Og litt trussel om rosa kjole med puffermer og blonder. (i spøk..)

Hotell er bestilt og greit, blir koldtbord med spaghetti Bolognese som varmrett, da det er favoritten til konfirmanten. 16 gjester, er nok helt perfekt størrelse for jenta.

Gaven fra meg, en fotobok har ligget klar lenge. Resten av huset har finklærne i orden, og svigerfar kommer oppover i dag.

Jeg skal bake en gulrotkake og en ostekake i dag, i morgen tror jeg eneste på to-do lista er å være peptalker til konfirmanten. Selskapet begynner 15, og samboeren skal på dialyse først, men han fikk komme 08 i morgen, så da er han ferdig litt over 12.

Så konfirmasjon blir det. Litt alternativt og litt annerledes, men vi får feiret jenta, for det har hun virkelig fortjent.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat