Vis enkelt innlegg
Gammel 04-06-21, 08:31   #8
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.024
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ombygging og frustrasjon, hvordan går man fram?

Huset vårt har genial beliggenhet, men hadde elendig planløsning og dårlige løsninger generelt inn i huset. Hvem legger gulvbelegg rundt garderobeskap?

For 10 år siden betalte vi 26000 for innledende arkiktekttjenester, inkl. forhåndskonferanse med PBE, som hun ordnet til oss, så prosjektering og søknad. Da vi valgte å gå videre, var prisen for neste fase av prosjektet 10000. Da vi fikk tilbudet, skulle vi forholde oss til de fire veggene vi hadde, men ting endret seg underveis da jeg fikk noe arv. Jeg tror faktisk ikke at vi betalte noe ekstra da prosjektet ble utvidet.

Da vi trodde at vi skulle kun forholde oss til de fire veggene vi har, hadde hun mange gode forslag til løsninger som vi ikke hadde tenkt på selv. Hun ordnet også det meste av det praktiske ved søknaden og var en støttespiller også under byggeprosessen.

Det var velanvendte penger, men jeg hadde også tenkt meg om flere ganger om det var snakk om å betale 40000.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat