Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-19, 13:41   #193
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det var veldig kjekt med to stuer slik at avkommet hadde en stue til disposisjon når de hadde lan og filmkvelder og slikt. De og vennene var mye hos oss bl.a. på grunn av det. Men jeg tror vi hadde klart oss fint med mindre plass også, i hvert fall mindre opparbeidet hage (1,5 mål).

Vi hadde aldri valgt et så stort hus med så stor tomt hvis vi ikke hadde arvet barndomshjemmet til Helten. Vi hadde klart oss med det toetasjes rekkehuset med boareal på 100 kvm + lagringsloft, 350 kvm med tomt, hvor halvparten var terasse, som vi bodde i fram til da. Da hadde to av barna måttet dele soverom, men det hadde gått helt greit er jeg sikker på.

Nå bor ingen av unga hjemme lenger, men vi har en leieboer. Vi har begynt å se alvorlig på hvilke områder vi kunne tenke oss å bo i. Terasse e.l. er viktig, støy er kjempeviktig pga. mine helseutfordringer, det gjelder forsåvidt trapper også. Størrelsen er ikke fullt så viktig, bare det ikke er kjempestort, tipper at alt mellom 60 kvm og 110 kvm vil oppfattes som passe. Faktisk kjøp kommer ikke til å skje før Helten er blitt kvitt et par veldig arbeidskrevende verv, og det skjer tidligst neste vår.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat