Vis enkelt innlegg
Gammel 26-05-19, 09:45   #188
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.816
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

286 kvadratmeter, av dette er ca. 250 p-areal. Så ikke så mye lagringsplass, men luftig og fint ellers. Skulle jeg ønsket meg noe mer måtte det vært et kontor som var bare kontor. Nå har gjesterommet den funksjonen og det er litt lite plass til hyller og sånn.

Siden sist har Storesøster og Lillebror byttet rom. Hans rom var mer praktisk størrelse for en dobbeltseng og nå som Storesøster er borte tre-fjerdedeler av året er det fint at hennes rom også kan være gjesterom. Begge to er godt fornøyde med sine nye rom.

Jeg kjenner mer og mer på at jeg gjerne skulle hatt kjølerom og vinkjeller. Det er det eneste som mangler her, og det må vel havne blant i-landsproblemene i grunnen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat