Vis enkelt innlegg
Gammel 25-05-19, 19:42   #538
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2020

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Jeg ville satt pris på beskjed om sushi hadde vært eneste maten. Hverken jeg eller minste spiser det.
Tenker det er annerledes med reinsdyrstek for da er det vel både poteter, grønnsaker og saus jeg kunne ha spist.
Jeg ville aldri i verden uttrykt misnøye eller sagt noe hvis vi hadde kommet til et rent sushimåltid. Hadde bare håpet det ikke var lenge til kakene.

Akkurat dette er jeg enig i. "Problemet" med sushi er at det ikke er noe tilbehør og derfor klarer jeg ikke spise meg mett. Om man da ikke liker sushi, har man ikke mulighet til å late som ingenting og spise seg mett på tilbehøret heller.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv