Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-19, 12:13   #19
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Total kostnad på konfirmasjon?

Ikke godt å si hva det vil koste her (konfirmant neste år), det kommer mest an på hvor vi har det. Mannen har et forretningsforhold til ett av hotellene i byen, og vi kan ha det der. Det betyr minimalt med arbeid på oss selv, men det kommer til å koste en del, selv med spesialpris. Mannen er veldig tilhenger av å sette bort det meste av arbeidet. Jeg er tilhenger av å prøve å få det billigere. Har også mulighet til å ha det på et annet, litt mindre fancy men også koselig serveringssted, hvor de også står for mat og servering. Jeg har ikke fått helt klarhet i prisen der, men det blir trolig litt billigere. Det første er veldig nært seremonilokalet, så vi kan spasere bort dit etter seremonien, det andre er nært hjemme, så vi kan spasere hjem etterpå. Vi blir ca 30 personer. Det er også en mulighet å leie lokale og ordne alt selv, men det tviler jeg på at jeg får mannen med på. Hva vi bruker på pynt, blomster etc vil også avhenge av hvor vi har det.

Bunad får hun fra mamma (skjorte fra svigermor), og gave har vi ikke tenkt på enda. Følger interessert med i tråden …

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-05-19 kl 12:18.
My er aktiv nå   Svar med sitat